Garantie
Wij doen ons best om onze productie in perfecte staat aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 
Indien dit gebeurt raden wij u aan om dit kenbaar te maken door te mailen naar info@studio-hoeked.nl en ons te voorzien van de de volgende informatie:

- ordernummer
- reden van aanspraak op garantie 
- foto van het product / zending waar het omgaa


Klacht
Het kan natuurlijk voorkomen dat een geleverd producht niet aan je verwachtingen voldoet. We raden je dan aan om contact met ons op te nemen via 
info@studio-hoeked.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op 
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

© 2016 - 2021 studio-hoeked.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel